Joeri Vangelabbeek eerste nieuwe kandidaat die gepresenteerd wordt door Open Vld-Lanaken voor de gemeenteraadsverkiezingen


De gemeenteraadsverkiezingen zijn nog meer dan een jaar van ons verwijderd, maar als lokale afdeling zitten we niet stil en kunnen we u met trots een eerste nieuwe kandidaat voor 14 oktober 2018 presenteren: Joeri Vangelabbeek. Joeri is 42 jaar en vooral bekend als vuurwerkmaker. Hij is getrouwd met Nancy en heeft twee dochters (van 9 en 12 jaar). Naast een passie voor totaalspektakels en vuurwerk, is hij ook zeer geïnteresseerd in politiek, carnaval (gewezen prins van Lanaken in 2006), duiken (waar hij zelf ook regelmatig tijd voor maakt) en voetbal.

"Ik kijk uit naar deze kans. Lanaken is een mooie gemeente en ik geloof in het project van Open Vld-Lanaken en wil mij daar dan ook volledig voor inzetten", aldus Joeri Vangelabbeek.

"Als gepassioneerde ondernemer is Joeri bekend binnen en buiten Lanaken en zijn profiel past perfect binnen onze groep van geëngageerde kandidaten", besluit voorzitter Johnny Grosemans.

Namens Open Vld-Lanaken wensen we Joeri veel succes met zijn engagement.


Meest Recente Posts

In de kijker

Contact

Hoe kan ik u helpen?

Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties? Contacteer mij gerust.