Mijn schriftelijke vraag aan Minister Peeters mbt Centrum voor Rijgeschiktheid en Voertuigaanpassing (CARA) - Provinciale hubs.

 

Dienstverlening niet te ver van huis is een goede zaak. Daarom dat ik minister Peeters ondervroeg hoe het zat met de rijvaardigheidsevaluatie via CARA. Hieruit blijkt dat mensen steeds dichter bij huis terecht kunnen. Waar men vroeger naar “Brussel” moest kan men nu voor rijpraktische onderzoeken terecht in 25 antennes gespreid over Vlaanderen. Voor medische en neuropsychologische onderzoeken kreeg Limburg een provinciale hub in Hasselt en zal later dit jaar Oost-Vlaanderen een provinciale hub krijgen in Roeselaere. Lees hierbij mijn vraag en het antwoord van de Minister.

Meest Recente Posts

In de kijker

Contact

Hoe kan ik u helpen?

Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties? Contacteer mij gerust.