Kandidaat van de dag: Meral Özcan --- 4de plaats Vlaams Parlement --- Beringen #vk14

Meral Özcan 4de plaats Vlaams Parlement Beringen

"Als zelfstandige ondernemer vind ik het belangrijk dat vrouwen ook alle kansen krijgen om zelfstandig aan de slag te gaan. Open Vld is de partij bij uitstek om hen deze opportuniteiten te bieden. Ik hoop dat ik dankzij de verkiezingen ook mijn steentje hierin kan bijdragen. "




Als vastgoedmakelaar zie ik hoe duur het tegenwoordig is om een huis te kopen of om te huren. Ik ben er van overtuigd dat we dringend een ander woonbeleid nodig hebben. Lagere registratierechten moeten het makkelijker maken om voordelig een eigen stek te vinden. 



Migratie en diversiteit zijn uiterst belangrijk in onze samenleving. Mijn partij en ik zijn het hier helemaal over eens. Door middel van mijn kleurrijk optreden vanuit Open Vld hoop ik het gezellige Limburg nog iets warmer te maken.




Meest Recente Posts

In de kijker

Contact

Hoe kan ik u helpen?

Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties? Contacteer mij gerust.