Stand van zaken #SALK

Bijgevoegd vind je mijn vraag om uitleg aan Minister-president Geert Bourgeois over de stand van zaken mbt de uitvoering SALK.

Ik heb de antwoorden van de minister-president bijgevoegd.

Hieruit blijkt dat de uitvoering van SALK loopt volgens schema. In het parlement is ook afgesproken dat we gaan naar een halfjaarlijkse rapportering van de uitvoering van SALK. Dat wat de toekomst betreft.

Persoonlijk vind ik het uitermate belangrijk dat Vlaanderen zich als een betrouwbare actor gedraagt in de uitvoering van het SALK. Einde dit jaar sluiten Ford en de toeleveranciers de fabriekspoorten. Op dit moment is er veel ontrust bij heel wat bijna ex-werknemers van Ford en toeleveranciers omdat de sluitingsdatum nu heel kortbij komt. Vlaanderen moet dus volop investeren in opleiding en herscholing. Maar ook de rest van zijn engagementen nakomen. Minister-president Bourgeois gaf zijn woord hiervoor.

Meest Recente Posts

In de kijker

Contact

Hoe kan ik u helpen?

Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties? Contacteer mij gerust.