Ze werken voor jou!

28/09/2011 - Hoe de Vlaamse parlementsleden voor jou werken wordt van dichtbij opgevolgd door drie politicologen. Om de burger dit mee te laten volgen hebben ze de website www.zewerkenvoorjou.be ontwikkeld.

Uiteraard is niet alles te plaatsen in cijfertjes of betekent veel aanwezig zijn nog niet dat dit parlementslid zijn/haar mond open doet en weegt op de beslissingen.

De mensen die mij kennen weten dat ik hard werk, geen muurbloempje ben dat stilletjes op zijn stoel zit maar steeds actief deelneem. Zo hoort het ook want parlementsleden zijn politici, moeten de mening van het volk vertegenwoordigen door standpunten in te nemen en hard te werken.

Mijn persoonlijk profiel op deze website kan je vinden op "http://www.zewerkenvoorjou.be/parlementair.php?i=1834"

Meest Recente Posts

In de kijker

Contact

Hoe kan ik u helpen?

Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties? Contacteer mij gerust.