Servé Moonen versterkt de rangen van Open Vld-Lanaken

Na de voorstelling van Joeri Vangelabbeek kunnen we u meedelen dat we een tweede kandidaat hebben om onze groep te versterken: Servé Moonen uit Smeermaas. Servé is 50 jaar en gehuwd met Marc, heeft een zoon en is vooral bekend als voorzitter van de Raad van 11 van CV Nit te geluive en provinciaal FEN-commissaris. Beroepsmatig werkt hij bij een schoonmaakbedrijf. In Smeermaas en omstreken is hij vooral bekend als tweevoudig oud Prins-Carnaval (1988 en 2015).

“Als sociaal voelend persoon ben ik zeer betrokken bij wat er leeft in de gemeenschap van Smeermaas en wil ik daar zelf graag mijn steentje toe bijdragen. Daarom grijp ik deze kans met beide handen”, stelt Servé enthousiast.

Voorzitter Johnny Grosemans vult aan: “voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 willen we onze sterke groep aanvullen met betrouwbare kandidaten en we zijn dan ook blij dat Servé de stap waagt en zich bij ons engageert.”


Open Vld-Lanaken kijkt uit naar de samenwerking met Servé.

Meest Recente Posts

In de kijker

Contact

Hoe kan ik u helpen?

Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties? Contacteer mij gerust.