Kandidaat van de dag: Guy Schiepers --- 6de plaats Vlaamse Lijst --- Tongeren #VK14



Guy Schiepers 6de plaats Vlaams Parlement Tongeren

Als schepen van Economie ken ik het belang van ondernemerschap in eigen regio. Een lokale verankering van ondernemingen en zelfstandigen zorgt voor de basis van een welvarende gemeenschap. Jobs in eigen streek, daar wil ik op inzetten. 100 bedrijven met 100 werknemers zorgen ook voor een equivalent van het aantal arbeidsplaatsen bij Ford. Daar werk ik samen met onze ploeg iedere dag aan. Duurzame tewerkstelling is ondernemerschap uit eigen streek.



Limburg en haar economie verdragen geen grenzen. We liggen dichtbij Maastricht, Aken en Luik. Belangrijke economische en socio-culturele partners voor Zuid-Limburg. Laten we geen muren om ons heen bouwen, wel grenzen overschrijden.




Koopzondagen zijn een omstreden fenomeen in Vlaanderen. Tongeren was één van de voorlopers van de invoering van koopzondagen. Niet zonder succes, iedere eerste zondag van de maand ontdekken duizenden nieuwe kooplustigen Tongeren. Dat Kortrijk en Antwerpen Tongeren als voorbeeld nemen, mogen we op ons palmares schrijven…

Meest Recente Posts

In de kijker

Contact

Hoe kan ik u helpen?

Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties? Contacteer mij gerust.