DANK U !

"Dank aan alle kiezers van Open VLD in Lanaken. 42,3 % van de uitgebrachte stemmen zijn voor ons liberalen. Ik verwachte mij aan een goed resultaat. Maar dit is nog meer. We winnen 2,8 % tov 2006, toen iedereen zei dat wij ons plafond hadden bereikt. Zelf haal ik 4571 voorkeurstemmen, dat zijn er nog 228 meer als zes jaren geleden. Dat stemmenaantal is overigens nog nooit eerder behaald in Lanaken ! Onze zege is gestoeld op 3 elementen :
  1. Onze alom-aanwezigheid op activiteiten en bij verenigingen. 
  2. Een goed beleid. We hebben de afgelopen jaren hard gewerkt. 
  3. Een sterke kandidatenlijst. Er was een goede mix van nieuwe en ervaren kandidaten op onze lijst met een goede spreiding over het centrum en de deelgemeenten. 
Ik draag deze zege op aan alle 29 lijstkandidaten van Open Vld. Verkozen en niet-verkozen kandidaten. Allemaal hebben ze bijgedragen aan dit geweldige resultaat. En tenslotte ook aan de kiezers-inwoners van Lanaken. Zij kunnen verder op ons rekenen!
Wij maken een coalitie van Open Vld, 14 zetels, + 1; en SP.a - Groen, 3 zetels, + 1. Een continuering van de huidige coalitie. Allebei 1 zetel gewonnen. Ik ben voorgedragen als burgemeester."

Meest Recente Posts

In de kijker

Contact

Hoe kan ik u helpen?

Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties? Contacteer mij gerust.