Fractieleiders blikken vooruit op 2012: Marino Keulen

HBVL.be - 16/12/2012 | "Ik ben lid van Open Vld. In Lanaken onderscheidt deze partij zich van de andere door initiatieven te nemen die moed vergen. Ik denk aan de nieuwe spoorverbinding tussen Lanaken en Maastricht en de hele economische ontwikkeling van het industrieterrein Europark; een ontzettend belangrijke troef voor de welvaart van onze inwoners. Andere voorbeelden zijn bijvoorbeeld de bouw van de nieuwe brandweerkazerne waardoor de veiligheid van de Lanakense bevolking gevoelig verhoogt. Dit zijn dossiers waar onze Open Vld-fractie en onze burgemeester Guido Willen in persoon heel hard aan de kar hebben getrokken om ze te realiseren. Ik kan deze dynamiek nog verder illustreren met voorbeelden als Oud-Rekem, mooiste dorp van Vlaanderen, en de waterburcht, mooiste monument van Vlaanderen. Twee dossiers waar Mark Curvers zijn uiterste best voor heeft gedaan, idem voor wat betreft de creatie van de wekelijkse markt die 2000 bezoekers naar het centrum loodst of de feestcheques en de sociale restaurants in Briegden en Neerharen enz." Lees verder het volledige interview

Meest Recente Posts

In de kijker

Contact

Hoe kan ik u helpen?

Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties? Contacteer mij gerust.