Strooidiensten nog steeds actief

29/03/2011 - Ondanks het lenteweer wordt er plaatselijk nog gestrooid. Zo werd er zondagnacht gestrooid in Hasselt en Sint-Truiden. "Zolang het nodig is, kunnen de strooidiensten op pad worden gestuurd tot eind april", aldus Agentschap Wegen en Verkeer (AWV). "Dit is schieten met een kanon op een mug", reageert Vlaams parlementslid Marino Keulen (Open Vld).

"Dit lijkt me schieten met een kanon op een mug", reageert Vlaams parlementslid Marino Keulen, die de voorbije maanden in het parlement heel wat kritische vragen stelde over het strooizoutbeleid in Vlaanderen. "In tijden van besparingen lijkt me dit geen goed beleid, temeer omdat de meeste automobilisten hun winterbanden al hebben vervangen. Ik ga de minister er alleszins over ondervragen."

Lees hier het volledige artikel in HBVL.

Meest Recente Posts

In de kijker

Contact

Hoe kan ik u helpen?

Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties? Contacteer mij gerust.