Noord-Zuidverbinding (N74) – onteigeningen en informatieverstrekking

19/05/2010 - In zijn antwoord op mijn vraag over de herbestemming van het militair domein te Houthalen-Helchteren (Kazernelaan) laat minister Muyters de ruimte aan de gemeente Houthalen-Helchteren om een deel van het terrein, dat aansluit bij het bedrijventerrein Watertoren – Europark, te herbestemmen als bedrijventerrein.

Eerder heb ik al het voorstel gelanceerd om het militair domein in die zin te herbestemmen. Dit voorstel genoot toen al bijval in Houthalen-Helchteren en bij de werkgeversorganisaties VOKA en VKW. Indien de gemeente Houthalen – Helchteren hierop ingaat, en alles wijst in die richting aangezien de gemeente die herbestemming al in haar structuurplanning heeft opgenomen, dan zou dit voor een groot deel van de bedreigde bedrijven aan de Grote Baan, richting Hechtel, al een stuk van de onzekerheid over hun toekomst wegnemen.

Een oplossing lijkt nu eindelijk in zicht te komen

Bekijk hier mijn vraag en antwoord

Meest Recente Posts

In de kijker

Contact

Hoe kan ik u helpen?

Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties? Contacteer mij gerust.